Безготівковий розрахунок у комунальному транспорті Сум не заманить платних пасажирів

Такої думки екс-заступник міністра інфраструктури України Олександр Кава. Про це він повідомив UA:Суми телефоном.

“До якості обслуговування пасажирів система оплати не має жодного стосунку. Аби залучити більшу кількість платоспроможних пасажирів, треба не встановлювати термінали, а оновлювати парк міського транспорту, переглянути маршрути і зробити їх більш зручними, скоротити інтервали руху: у пік мінімальний інтервал має становити 5 хв, у міжпіковий – 10 хв. Тільки тоді платоспроможні пасажири переключатимуться на користування муніципальним транспортом”, – заявив він.

Мова йде про термінали для безготівкового розрахунку за проїзд (валідатори). До їх роботи є претензії. 8 червня член громадської комісії з питань житлово-комунального господарства Сумської міськради Володимир Дворниченко виклав у соціальну мережу відео. На ньому термінал, який не може здійснити оплату.

 “Останнім часом банк дійсно отримував сигнали, що деякі валідатори не працювали в тролейбусах. Це було викликано тим, що ПриватБанк контролює програмне забезпечення таких терміналів, постійно його оновлює для того, щоб картка будь-якого українського чи-то закордонного банку без проблем оплачувала проїзд в тролейбусах міста. Збої частіше мають місто у випадках розрахунку картками не ПриватБанку. Це пов’язано з авторизацією транзакції при оплаті», – повідомили листом у прес-службі Сумської філії “Приватбанку” (фінустанова є власником терміналів).

Скільки перезавантаження терміналів займає часу, скільки надійшло викликів упродовж останнього тижня та скільки валідаторів не працюють, на ці питання нам у банку відповісти не схотіли, речниця філії заявила: “проблеми у цьому не бачать”.

Прес-секретарка КП “Електроавотранс” Ірина Крячко повідомила, що окремо платних пасажирів, які провели оплату через термінали (валідатори), на підприємстві не рахують. Цією інформацією володіє банк. Перевізник має статистику винятково узагальнену – у тому числі з урахуванням оплати, здійсненої з використанням OR-коду.

“У 2017 році у нас було перевезено тролейбусом 21 млн пасажирів, автобусом – понад 5 млн пасажирів. З них у 2017 році з квітня по грудень безготівково розрахувались 22 тис. 800 осіб, і з початку року до 26 червня 27 тис 577 осіб”, – зазначила Ірина Крячко.

Наразі валідаторами обладнані 15 одиниць комунального транспорту (автобуси та тролейбуси).

Перші  три термінали встановили у листопаді 2017 року. За місяць з трьох праюцювали два, третій перебував у ремонті.

OR-кодами транспорт КП  “Електроавтотранс” обклеїли у квітні 2017 року.

comments powered by HyperComments