АКТУАЛЬНІ НОВИНИ

Депутати вимагають змін у КП «Електроавтотранс»

Не продовжувати контракт. Із такою вимогою до Сумського міського голови звернулась тимчасова депутатська комісія, що вивчала діяльність комунального підприємства «Електроавтотранс». Озвучили її вчора під час свого засідання. Мали, зокрема, слухати директора підприємства Віктора Однорога – як він бачить розвиток «Електроавтотрансу» на найближчі 5 років; що думає про функціонування маршрутів руху для великих автобусів; як ремонтуватиме тролейбусний парк; і як виконуються комунальним транспортом графіки руху.

Засідання починають з запитань. Адресують їх виконуючому обов’язкидиректора підприємства. Зокрема, чому ціна електроопор для тролейбусних ліній, які планують міняти, зросла до початку робіт майже ушестеро: з 5 тис. грн. до 33-х.

Говорить голова тимчасової контрольної комісії Сумської міськради Олексій Рябенков:

«На комісії ми прийняли рішення про те, що ми йдемо на сесію і виділяємо 2 млн. грн., виходячи з того, що «Електроавтотранс» власними силами буде виконувати цю роботу і даних коштів вистачить для того, щоб закрити аварійність у місті по опорах. Потім, коли гроші були виділені, питання відправилось в Управління комунального будівництва, по великому колу, так званому, і тепер ми чуємо ціни: 33 тисячі грн. Коли початок робіт?»

На що Анатолій Кривенко в.о. директора КП «Електроавтотранс» відповідає:

«Я думаю, що в найближчому майбутньому».

Далі питають про стратегію розвитку підприємства – на найближчі 5 років, про ремонт парку та його поповнення. Відповіді виконувач обов’язків директора «Електроавтотрансу» також дати не зміг.

Один із присутніх на засіданні – підприємець Сергій Відюк – пропонує вивчити досвід інших областей:

«Виявляється у нас в Тернопільській області, в Закарпатті, існує прекрасна лізингова програма, за якою люди вже працюють. Вони беруть в лізинг електротранспорт, автобусний транспорт, потім беруть усі маршрутки, які належать усім нашим бонзам, які там сидять і прикриваються депутатством, вони ці маршрутки прибирають, ставлять транспорт. А порахуйте свій пасажиропотік у вас бідненьких? Так, я згоден, у вас він  мізерний, тільки тому, що жовтенькі машинки їздять».

Загалом засідання тривало понад дві години. По його завершенню члени депутатської комісії дійшли висновку.

Говорить секретар Сумської міськради Андрій Баранов:

«Я думаю, що такого керівника потрібно терміново замінювати. Пропоную прийняти рішення в редакції: роботу визнати незадовільною і не рекомендувати міському голові підписувати контракт з діючим керівником і оголосити конкурс».

Володимир Ведмедєв – голова громадської транспортної комісії:

«Ми ще рік тому висловили недовіру директору і це відбулось через його незадовільну роботу та ігнорування громадськості».

Між іншим, термін дії контракту, укладеного з керівником «Електроавтотрансу», Віталієм Однорогом, спливає у квітні.

Востаннє комісія збираласьна початку березня. Тоді також замість директора підприємства доповідав його заступник – Віталій Однорог був у відпустці. Свою позицію щодо звинувачень в ігноруванні засідань комісії на його підприємстві, у тому числі 12 квітня, Віталій Однорог озвучив нам учора телефоном:

«Я у відрядженні зараз. На я форумі Асоціації перевізників у Києві. Комісія була попереджена про відсутність мене, що я у відрядженні, але не зважаючи на це вони зробили комісію. І які вони цілі переслідують, я не розумію. Якщо вони не хочуть мене бачити і принципово скликають комісію у мою відсутність неодноразово, я не можу підлаштовуватись під голову комісії – коли йому заманеться, тоді й проводити комісію, не узгоджуючи це з директором».

comments powered by HyperComments