Ігор Швачунов: “Художнику потрібно бути уважним”

Про симпатії у мистецтві, улюблені власні малюнки, натхнення та враження від викладацьких студій – усім цим поділився зі “Слободою-FM “художник Ігор Швачунов

– Чи ви пам’ятаєте, як потрапили у живопис, та чому саме вирішили зв*язатии своє життя із ним?
І. Ш. Питання цього не було, з самого дитинства, в мене у сім*ї багато художників, тому питання буо вирішене ще у дитячому садку.

– Розкажіть про стилі, у яких працюєте? Які з них найбільше вам подобаються?
І. Ш. Малюю в різних стилях, і малюю, і рисую, працюю в жанрі художня фотографія, хоча це питання залишається питанням для деяких художників. Люблю переключатись, займаюсь керамікою також переключатись із кераміки на поезію…

– Що переважає у ваших роботах?
І. Ш. Школа у на була, де викладається натурний малюнок, школа ця дуже сильна, потужна, але сучасний живопис йде в іншому напрямку, вони відходять від академічного малюнку. Ця школа лишила для мене великий слід, хоча інколи хочеться переключитись на абстракцію.

– Яка з Ваших картин є найбільш близкою для автора?
І. Ш. Я можу ностальгувати за деякими роботами, яких я не можу побачити, бо я не знаю, де вони. Це кілька картин, створені 15 років тому. Вони пов’язані з нашими пращурами, з витоками нашої культури: такі артефакти, як кам’яні баби

– Де взагалі можна пробачити, як працюють художники?

І. Ш. Мене запитують часто: а де ваша майстерня. Я каже, що у будинку художника. Всі дивуються: чи є такий в Сумах. Так є. Знаходиться він у центрі Сум на вулиці Петропавлівській. З’явився він тоді, коли сумська спілка робила свої перші кроки. Чи можна їх побачити? – Так. Якщо домовитись з автором, можна побачимти, де і як він працює.

-Як художники тренують свій мистецький хист?
– І.Ш. Основний спосіб – робота на пленері. А втім, процес мистецького “тренування” має відбуватися щодня по кілька годин. Тоді буде розвиток.

comments powered by HyperComments