Нові тролейбуси курсуватимуть у Сумах

За тиждень вийдуть у рейси. Це – про останні два тролейбуси «Еталони». Прибули до Сум вони 26 травня та 1 червня. Раніше – 26 квітня та 8 травня – приїхали перші дві машини.
Олег водій тролейбуса – має стаж понад 10 років.
Олег Яременко, водій тролейбуса, сказав: «Машина нова, автономний хід в машини – це великий плюс. Машина зручна дуже для водія і також для пасажирів».
Тролейбус має зовнішню та внутрішню камери спостереження, GPS, близько 1 кілометру така модель може їхати автономно, без контактної мережі.
Віталій Однорог, директор КП «Електроавтотранс», повідомив: «Вони працюватимуть по всьому місту, щоби мешканці нашого міста могли у будь-якому кінці скористуватися цим транспортом. Ми не закріплюємо чітко за якимось певним маршрутом, щоб нікого не образити. Буде всі 100% з низькою підлогою, тоді вже різниці не буде».
За транспортною схемою 2011 року, автопарк підприємства повинен мати 100 машин. Нині в час-пік сумчанам потрібно 46 тролейбусів, повідомив директор підприємства. Наразі мають 22 з низькою підлогою. Решта – старого зразка.
Олександр Лисенко, Сумський міський голова, сказав: «Я думаю, ми скоро вийдемо на таку ситуацію, коли буде збільшено ком замовлення. Ми плануємо до 1.09 – це до 50 автобусів, тролейбусів».
Виготовив ці тролейбуси чернігівський автозавод. З 2014 року машини цієї марки їздять у Чернігові.
Микита Вікторов, речник КП «Чернігівське тролейбусне управління», повідомив телефоном: «Чернігівське тролейбусне управління» на даний час експлуатує 17 тролейбусів Еталон Т 12410 «Барвінок». Перші два з них надійшли на підприємство у вересні 2014 року. Загалом тролейбуси можна назвати задовільними. Несправності дійсно інколи трапляються, але це незначні загалом несправності. Виправляються або нашою ремонтною службою, або представниками Чернігівського автозаводу. Щодо іржі так, такі випадки в декількох машинах мали місце, там визнано заводський брак. Всі ці дефекти на кузовах були виправлені».
За чотири тролейбуси «Еталон» платники податків Сум сплатили 20 мільйонів 440 тисяч гривень. За умовами тендеру тролейбуси повинні були поставити у біло-червоному виконанні. Коментаря директора Чернігівського автозаводу щодо того, чому привезли до Сум тролейбуси бірюзового кольору замість біло-червоного наразі ми не маємо. У приймальні керівника повідомили, що на місці чоловіка немає і пообіцяли, що з нами зв’яжуться пізніше. Раніше директор КП “Електроавтотранс” повідомив, що зміну кольору погодив із постачальником і що це не вплинуло на ціну закупівлі.

Нагадаємо, голова громадської транспортної комісії Володимир Ведмедєв заявляв, що у лютому  тролейбуси цієї моделі у Слов’янську придбали за 4 млн 245 тис грн. за одиницю (Суми сплатили за одиницю – 5 млн. 110 тис грн – ред.), а сам тендер на КП “Електроавтотранс” провели з порушенням, зокрема, у технічних умовах прописали один колір кузова, а прийняли від постачальника інший.

comments powered by HyperComments