ОСТАННІ НОВИНИ

Сумському виконкому пропонують порахувати пасажиропотік перед затвердженням нових тарифів


Антимонопольний комітет рекомендує виконкому затверджувати нові тарифи на проїзд у приватних автобусах із урахуванням пасажиропотоку. Зокрема, перед тим як розглянути питання про новий тариф. Рекомендацію виклали в листах до міськради. Писали двічі – у лютому та квітні.

“Ми рекомендували перед прийняттям тарифів через залучення фахових організацій чи університетів навчальних закладів. Якщо офіційно затверджується тарифи органами місцевого самоврядування без обстежень пасажиропотоків, це можна оскаржувати в судових інстанціях”, – говорить Євген Касьян, начальник Сумського обласного тервідділення Антимонопольного комітету.

Степан Пак, керуючий справами виконкому Сумської міськради повідомив: “Ще не розглядалося дане питання. Тому як дійде до його розгляду на виконавчому комітеті будемо визначатися безпосередньо. Антимонопольний комітет звернувся до міської ради з пропозицією, він не має право зобов’язувати будь-що вчиняти нам.  Нормативно-правові акти не містять норм, які б визначали обстеження пасажиропотоків на формування тарифів. Для міської ради обстеження пасажиропотоків є обов’язковим, коли відкривається новий автобусний маршрут”. 

Начальник відділу логістики Сергій Яковенко телефоном повідомив, що з подібною рекомендацією Антимонопольного комітету поки не ознайомлювався – перебуває на лікарняному. Його підлеглі, зокрема, Микола Гіценко, про обстеження пасажиропотоку з нами говорити відмовився –кинув слухавку. Начальник правового управління у телефонній розмові заявив: це не його питання. Востаннє досліджували пасажиропотік у 2014 році. Зробило це лабораторія «Центр соціально-гуманітарних аспектів регіональних досліджень» СумДУ.

“Фактично ці результати свідчать, що спостерігається в 3 рази заниження офіційних показників, що надають перевізники. Було виявлено невихід маршруток в нічний час та відхилення від графіків”, – говорить політолог Андріана Костенко.

“В расчет себестоимости тарифа входит пасажиропоток обязательно.  То, что Антимонопольный комитет попросил изучить пасажиропоток – это правильно. Как можно расчитать новый тариф без изучения пасажиропотока – это загадка. Экономика так работает, что все растет, все дорожает. Но любое подорожание нужно обосновывать”,повідомив спеціаліст з транспортного планування Дмитро Беспалов.

Затвердити нові тарифи на проїзд у приватному транспорті міста планували завтра на засіданні виконкому. Втім після наради, що відбулася сьогодні вдень, дату виконкому перенесли. З днем проведення не визначилися. Нагадаю, за поданими проектами рішень, перевізники Сум – 9 із 10 підприємств і підприємців – просять 5 гривень. Перевізник на маршруті 51 ТОВ «СНД Автотранс» просить 4,50 за проїзд у межах міста та 6,50 за проїзд до Піщаного.

Залишити коментар