Проїзні у комунальному транспорті Сум: погляд із середини та ззовні

Підтримують інвестиційний проект. Так відкоментував перший заступник міського голови Сум Володимир Войтенко появу кіосків на двох зупинках громадського транспорту на Покровській площі.

Володимир Войтенко, перший заступник Сумського міського голови, повідомив:

«Я підтримував і підтримую цей інвест-проект, тому що ну дуже, я вважаю, якраз дуже об’ємний такий фінансово затратний проект. Таких зупинок більше нема і плюс вони забезпечують продаж квитків нам не треба тримати додатково людей в комунальному підприємстві. Це також є вигода для міського бюджету».

Земля під цими зупинками та кіосками на Покровській площі передана комунальному підприємству у постійне користування. Таке рішення депутати Сумської міської ради ухвалили 28 березня цього року. Тижнем раніше директор підприємства Віталій Однорог та фізична особа-підприємець Анатолій Струтинський уклали інвестиційний договір. За ним підприємець вкладає понад півмільйона гривень в облаштування кіосків і зупинок і бере на реалізацію проїзні квитки. На заміну цього сім років із десяти не справляє орендної плати. Остання, за договором між ним і «Електроавтотрнсом» від 21 червня складає 372 грн на місяць за квадратний метр.

Ми поцікавились як вирішують питання продажу проїзних квитків в інших містах. Ось про що нам розповіли начальник служби руху івано-франківського комунального перевізника Максим Сич і співголова Громадської організації «Асоціація транспортного планування і моделювання» Дмитро Беспалов.

Максим Сич, начальник служби організації та аналізу КП «Електроавтотранс» м. Івано-Франківськ, сказав:

«У нас проїзні вже давно – років 2-3 – як скасовані. Ми очікуємо на січень 2019 року запровадження автоматизованої системи оплати проїзду (електронний квиток). Тобто в нас проїзних немає. Єдине, що людина може купити у водія, кондуктора наперед там 10 або 20 квитків, їх не компостувати, а компостувати їх по мірі необхідності. Це єдина опція, яка є».

Дмитро Беспалов, співголова ГО «Асоціація транспортного планування і моделювання», сказав:

«Я коли в Тернополі був, вони функцію продажу проїзних квитків і карток, в них є картка тернопільця, яка виконує функцію оплати за проїзд, така спеціальна картка, котра поповнюється у терміналі. Так ось вони роздали це всім мафам, котрі знаходяться поблизу зупинок. Тобто якщо твій кіоск знаходиться поряд із зупинкою, то ти продаєш ще й квитки. Ось така в тебе ще робота. На скільки має сенс виділяти для цього ще якісь мафи? – Це ще те питання в 21 столітті».

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь