Результати пасажиропотоку в Сумах: кожен другий пересів у комунальний транспорт

Пересіли у комунальний транспорт. Такі результати дослідження пасажиропотоку в Сумах.

Про це нам повідомив начальник відділу логістики міської ради Сергій Яковенко. За його словами, востаннє вивчали міграцію пасажирів і вид транспорту, яким користаються люди, у 2011 році. За сім років на комунальні автобуси й тролейбуси пересів кожен другий.

Сергій Яковенко, начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міськради, розповів:

«Змінився перетік пасажирів із приватного транспорту в комунальний. Комунальний добавив пасажиропотік десь відсотків на 50-60 – це як мінімум».

Рахували пасажирів харківські науковці з 12 по 22 травня цього року. З міського бюджету за це отримали майже 200 тисяч гривень. Результати оприлюднили під час засідання профільної депутатської комісії 25 липня.

Віталій Чижик, асистент кафедри Транспортних систем та логістики ХНАДУ, розповів:

«Прогнози обсягу перевезення пасажирів міських маршрутів в місті Суми складає майже 68 мільйонів пасажирів, з яких 44, 5 мільйонів відноситься до категорії платних пасажирів, 16, 3 мільйонів до пільгових пасажирів та майже 5,3 мільйона до студентів і 1,9 мільйона – це школярі».

На думку співголови громадської організації «Асоціація транспортного планування і моделювання» – Дмитра Безпалого, такий підрахунок є неточним.

Дмитро Беспалов, співголова ГО «Асоціація транспортного планування і моделювання», розповів:

«Для того, щоб точно розуміти пасажиропотік і мати правильну обґрунтовану собівартість перевезення пасажирів потрібно мати електронний квиток, тобто це одна з функцій системи електронного квитка – це облік пасажиропотоків. До того часу дуже багато маніпуляцій у цій сфері, дуже багато проблем».

 

Наразі система електронного квитка працює у Львові, Дніпрі, Миколаєві, Житомирі та Тернополі. В останньому її запровадили у січні цього року. З березня там діють кілька варіантів «карти тернополянина» – пільгові та звичайні. За словами начальника управління транспорту Тернопільської міської ради Ігоря Мединського, це дало змогу порахувати пільговиків.

Ігор Мединський, начальник управління транспорту м. Тернопіль, розповів:

«Стосовно обліку пасажиропотоку він у нас абсолютний точний, особливо, по втратах за пільгові перевезення, тобто, за кількістю перевезення пільговиків, і що характерно, ми сьогодні маємо співвідношення, що в нас електротранспорту пільговиків в межах 45%, а автотранспорт перевозить 55% пільговиків. Якщо взяти по загальному пасажиропотоку, то десь електротранспорт перевозить 40 – 45%, а автобуси і перевізники перевозять 55-60%».

У Сумах електронний квиток планувалось запровадили двома програмами «Безпечне місто» та «Електронний квиток». У третьому кварталі минулого року частково профінансували їх – на 2,7 млн грн. Так зокрема йдеться в інформації начальника відділу інформаційних технологій міської ради, підготовленої на ім’я голови депутатської комісії з питань законності. У липні 2017-го у рамках відкритого кримінального провадження проектно-кошторисну документацію за обома проектами арештовано, повідомив секретар міської ради Андрій Баранов, і поки руху нема.

Андрій Баранов, секретар Сумської міськради, розповів:

«Якщо дуже швидко це супер класно організувати та зробити це 9 місяців. На виготовлення, на встановлення, власне системи, тобто обладнання і на те, щоб підготувати базу для того, щоб роздати мешканцям ідентифікатори».

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь