У Роменському районі впав другий літак

«Літак розвернуло вітром». Таку причину повідомив свідок аварії Роменській місцевій прокуратурі. Мова йде про легкомоторний літак «Х-32 Бекас», який розбився вчора, 15 липня, близько 20 години на Сумщині. 54-річний пілот загинув на місці.

Аварія сталася між селами Заруддя та Погожа Криниця Роменського району. До села Заруддя, від місця аварії, близько трьох кілометрів. Село Погожа Криниця розташоване за 1 кілометр.

Перший заступник керівника Роменської місцевої прокуратури повідомив, що на місці аварії були документи пілота. Він був мешканцем Миколаєва. Анатолій Гриценко, перший заступник керівника Роменської місцевої прокуратури, говорить: «При ньому були: паспорт, свідоцтво комерційного пілота, медичний сертифікат про проходження медичного огляду. Враховуючи його вік та документи на право здійснення польотів, є достатньо підстав вважати про його кваліфікаційний рівень. Нам відомо, що цей літак не виконував ніяких робіт. Ймовірно, він перелітав з Липової Долини на територію Роменського району, на яку саме територію, зараз слідством встановлюється. Обставина, яка ускладнює розслідуванню, є те, що на цьому літаку зовсім немає ніяких реєстраційних даних: ні таблички, ні номерів»

Кому належить земля? – у райдержадміністрації та райраді на це питання нам відповісти не схотіли.

Другий літак, який упав за останні три дні у Роменському районі з загибеллю пілота. Це легкомоторний літальний апарат – “Х-32 Бекас”. Його конструювали у Харкові. Про технічні параметри такої моделі нам розповів старший науковий співробітник Харківського Національного аерокосмічного університету імені Жуковського. Ігор Качкарь, кандидат технічних наук Національного аерокосмічного університету ім. Жуковського (м. Харків), говорить: «Що стосується літака – це дуже гарна розробка, єдина сертифікована на пострадянському просторі для сільгоспробіт. Щоб гарно обприскувати – необхідна висота 1,5-2 метри. Це дуже важко. Це уявіть весь день перед вашими очима одна й та ж картинка. Це дуже стомлює. Як правило в 99 відсотках – це втома пілота. Кабіна зроблена так, що туди хімікати потрапити не можуть. Там фільтри стоять, продумана система. Але всі пілоти, які працюють на хімії, вони страждають, отрута дужа страшна. Робота ця небезпечна для людини»

За інформацією Анатолія Гриценка, пілот, який загинув 13 липня поблизу села Миколаївка, так само, як і пілот, який загинув 15 липня біля села Заруддя – мешканці Миколаєва. Чиї були літаки – ми продовжуємо з’ясовувати. Як розповів директор підприємства «Миколаїв-Аеро», Ярослав Стефурак, один із пілотів, літак якого упав на Роменщині 13 липня, був засновником цього підприємства, звільнився близько 10 років тому.

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь