У Сумах перевізники хочуть підняти ціну за проїзд до 7 гривень

У Сумах під вікнами міськради відбулася акція перевізників. Приїхало 10 автомобілів, на яких були наклеєні плакати з гаслами: «Водіям гідну зарплату», «Як працювати далі?», «Вартість палива збільшено». Машини стояли близько двох годин – о 16 хвилин на десяту автобуси почали залишати стоянку.

“На даний момент перевізники надають нам нові розрахунки на вартість проїзду, ми їх ретельно перевіряємоЗгідно їхніх звернень вартість проїзду – вартість проїзду до 7 гривень,” – повідомив Сергій Яковенко,начальник відділу транспорту Сумської міськради.

“Найцинічніше те, що грають в даному випадку, як і попередні рази на тому, що водіям нічим платити зарплату, водії уходять, треба підвищувать. Справа у тому, що за останні півтора роки тариф підвищили майже на 80%, що дозволяє підвищити зарплату у структурі тарифу у 6 разів приблизно можна з травня 17 року було підвищувати зарплату. Останні дослідження пасажиропотоку показали, що навіть офіційно на маршрути виходить приблизно на третину менше машин, ніж це повинно бути. А у тариф закладено заправка абсолютно всіх машин, тобто повинно їздити, наприклад, 300, їзде 200,” – каже Максим Корнієнко, член громадської комісії Сумської міськради.

Голова асоціації приватних перевізників Сум Олександр Запорожець пообіцяв прокоментувати ситуацію завтра.  Суми – не єдине місто, де приватні перевізники вимагають збільшення вартості проїзду. Подібне відбувається також, зокрема, у Львові, Хмельницькому, Запоріжжі, Тернополі та Херсоні. В останньому сьогодні містяни мітингували проти підвищення вартості проїзду – вимагали розірвати договори з тими перевізниками, хто не виконує рішення суду, яким збільшення тарифу призупинили. Зазначу, у Херсоні вартість проїзду зросла з 4 грн до 6 грн і 8 – у залежності від підприємця чи підприємства-перевізника. Це відео того, як усе відбувалось. Під стінами мерії зібралось, за підрахунками місцевої поліції, близько 200 людей.

“Курс зростає, солярка зростає, газ не сильно, але теж, і тому вони хочуть утримати той рівень доходів, який у них був раніше. Замкнуте коло, коли і пасажири не готові більше платити, і перевізники вже не сильно хочуть працювати за стільки грошей, і тому вдаються до крайніх заходів, для влади – це політичне питання, а для перевізників – це питання рентабельності їхнього бізнесу. Тут насправді єдиний вихід, який може бути – розвиток або комунального транспорту або якісь там дотації виплачувати,” – прокоментував ситуацію з підвищенням Іван Черниш, аналітик з питань транспорту порталу «Alltransua.com»

 

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь