У Сумах проводять поточні ремонти доріг

Ремонт доріг у Сумах. На роботи виділили 70 мільйонів гривань. Кошти йдуть на поточні середні ремонти. Виконує роботи комунальне підприємство «Шляхрембуд». Сьогодні нам показали зокрема стан ремонту доріг на вулицях Чернігівська, 20 років Перемоги та Сергія Табали.

Наразі ремонтують дорогу на Чернігівській. Довжина ділянки, що латають, близько 800 метрів, її ширина 24 метри. Працюють тут три тижні.

Олександр Вегера, директор КП «Шляхрембуд», сказав:

«Окрім підготовчих робіт з установки бордюр, буквально за два дні за допомогою Асфальтобетонного заводу, ми вклали більш ніж півтори тисячі тонн нижнього прошарку від моста і дійшли до цього місця. Сьогодні плануємо закінчити 2/3 цієї дороги нижнього прошарку. Далі продовжимо установку борту, а завтра-після завтра плануємо вже укладати на нижній прошарок верхній шар».

Це не капітальний ремонт, а поточний середній. Його вартість 6 млн 900 тис. грн – це гроші державної субвенції. Завершити роботи планують на цій вулиці за два тижні, говорить Олександр Вегера, якщо дозволить погода. Окрім дороги на Чернігівській добудовують автошлях на 20 років Перемоги. Дорогу на цій вулиці розширюють – відповідно до проектної документації, до 15 метрів. Ладнають дорогу також за гроші державної субвенції. Це 30 млн грн.
Вулицю Сергія Табали майже завершили.

Олександр Лисенко, сумський міський голова, сказав:

«Тут залишилося буквально 20 метрів до повороту, але ми її закінчимо, щоб зв’язати повністю і непереривним шаром піти й зв’язати їх з Володимирівською. Зараз закрито по об’єктах десь 35 мільйонів, тобто 50% робіт, які повинні ми зробити в цьому році по середньому поточному, без капітального, можемо ми сказати, що ми виконали».

Загалом, повідомив міський голова цьогоріч у дороги міста вкладають 70 млн грн.

Володимир Дворниченко, член громадської комісії з питань ЖКГ, сказав:

«Моя була взагалі пропозиція така, той же Вегера він зробити чи замовити обстеження всіх доріг в місті Суми, всіх показати, який це бюджет і розкласти за скільки років це можна зробити, якщо будуть виділяти, бо не депутати, не водії, не самі містяни вони не знають, що робиться в якому. Може нам потрібно не 70, а 700 мільйонів, може мільярд треба на ті дороги. Ми тоді вже будемо вирішувати, але ми самі для себе з’ясуємо, що робиться з дорогами, що у нас не вистачає коштів чи не вистачає виконувачів цього».

Артем Безуглий, директор інституту Державного дорожнього науково – дослідного інституту імені М.П. Шульгіна, сказав:

«Конкретне рішення приймається за результатами обстеження, обов’язково інструментального, не просто я виїхав візуально подивився і сказав, що тут бажано мені зробити те і те. Вона є не міцною бажано робити капітальний ремонт, якщо не має цього можна зробити поточний середній і щоб ви розуміли до поточного середнього, вимоги трохи інші. В плані процедур простіші. Тобто, що ми зараз із вами хочемо і якісні дороги мати – і все й одразу. Якщо ми зараз з вами на якійсь ділянці робимо виключно тільки капітальний ремонт – то це означає, що треба розробити проектну документацію, пройти експертизу, затвердити в установленому порядку, пройти цілу процедуру. Поточний середній ремонт дозволяє виконання робіт без відповідної проектної документації. Більше того до капітального ремонту завжди підвищені вимоги, що стосується безпеки, що стосується екології, і тому в результаті, ми будемо мати пізніший результат, по перше, і будемо мати й менше відремонтованих кілометрів».

Далі планують ремонтувати дороги по вулиці: Володимирівській, Санаторній, Супруна, Троїцькій та Героїв Крут. Цьогоріч капітальний ремонт має відбутися на Холодногірській.

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь