У Сумах визначають пріоритети розвитку освіти

Розвиток освіти Сум обговорювали учора в конгрес-центрі СумДУ. Це відбувалось в рамках програми «Стратегія розвитку міста Суми до 2027 року”. Реалізація Стратегії має покращити як інвестиційну привабливість Сум загалом, так і якість життя містян конкретно. Для цього протягом жовтня-листопада будуть проведені обговорення з різних галузей життєдіяльності міста.

Першою проблеми шкіл та садочків озвучила начальник Управління освіти і науки міста Суми Антоніна Данильченко:

«Перша проблема – економічні виклики, пов’язані з запровадженням концепції «Нова українська школа», створення освітнього середовища – «новий освітній простір» та здійснення заходів для забезпечення територіальної доступності та комфортності закладів освіти м. Суми. Друга – низький рівень мотивації педагогічних працівників до професійної діяльності та зростання»

Потім усі учасники обговорення розбились на групи і написали проблеми освіти, вирішення яких, на їхню думку, вважають пріоритетними. Говорить батько школяра Костянтин Силич:

«Мені не байдужа галузь освіти, тому що в мене маленька дочка пішла в дитячий садок, а син пішов у школу. Нову українську школу. Я бачу, що є проблема у цій галузі: перевантаженість класів, і в нашому 12-му мікрорайоні це недостатня, при постійному рості нових будинків, недостатньо, я вважаю, і шкіл і дитячого садку».

Висловився директор Сумської школи № 2 Олег Токаренко:

«Серед найбільш важливих проблем це – чи готова міська влада відповідати за ту галузь освіти, яка сформована в місті і чи готова вона її далі розвивати: будувати нові школи, нові дитячі садки і реорганізовувати вже існуючу в плані штатних розписів, безпеки організації різних питань в навчальних закладах – А що саме в безпеці? – Пожежної сигналізації, охорони праці, охорони навчальних закладів, відео спостереження».

Говорить мама школярки, Оксана Сагайдак:

«Наприклад, проблема харчування у школі. – А в чому проблема? – Я вважаю, що недостатньо фінансування, також я вважаю, що треба зробити модернізацію харчоблока, щоб швидше готували їжу».

Говорить директор Сумської школи № 23, Наталія Педяш:

«Наразі мене хвилює питання побудови школи в 12-му мікрорайоні. Тому що на сьогодні в школі № 23 навчається 1587 учнів. Учнів перших класів 8, а з урахуванням тієї інформації, яка тільки що була озвучена громадськими діячами, що близько 20 тисяч планується заселення в 12-му мікрорайоні, то з часом це буде велика проблема».

Після цього, представники від кожної групи пояснювали важливість трьох головних проблем, які вони обрали. Стратегія розвитку освіти – це пріоритети фінансування освіти. Зібрались на обговорення директори шкіл, садочків, чиновники від освіти та батьки. Всі вони розбились по 10 чоловік і кожен із них пропонував свої головні пріоритети, які треба фінансувати найближчим часом.

 

Говорить начальнки відділу «Проектний офіс» Сумської міськради, Оксана Кубрак:

«Зараз у нас набирається список всіх проблем, які були озвучені тут. Ми роздрукуємо кожному і кожний виставить пріоритет, який він вважає найважливішим, який він повинен бути першочергово вирішений в нашому місті. Вони будуть направлятися іще на розгляд експертів і потім будуть іти в основу стратегії напрацьованих проектів, потім вони будуть обговорюватись депутатами, якщо депутати за це проголосують, то все, що буде напрацьовано тут, воно повинно бути включено до переліку проектів, які будуть реалізовані за 7 років».

Завтра, 19 жовтня,  будуть розглядати проблеми транспорту, так само у конгрес-холі СумДУ.

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь