У Сумах європейські експерти презентували транспортні стратегії

Перевезення у Сумах і французькому Ліоні. Експерти проекту «Підтримка імплементації Угоди про асоціацію та національної транспортної стратегії в Україні» розповіли про те, як поліпшити перевезення пасажирів – у Сумах та області. За приклад навели об’єднання міст у Франції. Приїхали автотранспортом – із цього і почали спілкування.
“Ми приїхали до Сум машиною, тому не можемо не зазначити, що одне з великих завдань – це оновлення і покращення інфраструктури. Тому як раз і європейські структури й Міністерство інфраструктури мають над цим працювати», – прокоментував ключовий експерт проекту технічної підтримки ЄС з Національної транспортної стратегії в Україні Джером Блюшо.
За словами учасників «круглого столу», у Ліоні перевезення організоване на основі агломерації – тобто, об’єднання навколо цього міста близько 60 інших населених пунктів. Територія обслуговування – трохи більш як 600 квадратних кілометрів, де проживає близько 1 млн 300 тис. людей. Усім керує один орган – транспортне об’єднання Sytral. Його середній річний бюджет – 761,5 мільйонів євро – це понад 25 млрд грн.
«Ми маємо одного специфічного перевізника, який називається Keolis, який обслуговує мережу. Я вважаю, це дуже гарний контракт і ми продовжуємо його через 6 років. Також, у нас є ще один громадський підприємець – Optibus, який обслуговує людей з обмеженими можливостями», – розповів старший експерт з транспорту Аксель Бруер.
«На слайдах показаний процес розробки проекту транспортної системи Для прикладу, час очікування на зупинці не має перевищувати 10 хвилин, пасажири можуть розраховувати на транспорт, надійний транспорт у разі поїздки на роботу. Що стосується приватних автомобілів існує певна кількість рішень для поліпшення мобільності й врегулювання використання приватних авто», – додав експерт із планування місцевого транспорту Джавад Бентабет.
Також, сьогодні у Сумах мали презентувати Нову транспорту стратегію у рамках всієї України. Її мав представити заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, втім чиновник не приїхав…Як змінюватиметься транспортна схема у Сумах, у відділі логістики повідомили: починають готувати технічну документацію для вивчення мобільності населення.
“Кошти є і найближчим часом ми оголосимо тендер на проведення цього заходу, на проведення мобільності міграції та пасажиропотоку. Всі ці дані будуть проаналізовані, і буде створена транспортна модель міста, яка вже буде потім використовуватись для коригування маршрутної схеми міста, для коригування маршрутів», – зазначив начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сумської міськради Сергій Яковенко.
Нагадаємо, за чинною транспортною схемою, яку розроблював Харківський автодорожній інститут, Сумами має рухатись не менш як 100 тролейбусів. Цього року, відповідно до проекту «Міський громадський транспорт в Україні», місто мало взяти кредит у Європейському інвестиційному банку – на 22 тролейбуси. Планують, що машини надходитимуть партіями. За 5-ть років мають поставити всю кількість. Перші тролейбуси чекають цього року – наразі чекають на інформацію про умови кредитування.
«Це державна програма і це не ми особисто ведемо перемовини з банком. Коли вони визначаться, будуть готові, потім ми можемо про це казати банк реконструкції розвитку це 4 % з усіма процедурними моментами. Перші кредитні канікули 5 років, тобто ми не сплачуємо повністю кредит, кредит десь до 20 років, ці умови можуть бути змінені, зараз ідуть перемовини», – зауважив Сумський міський голова Олександр Лисенко.

Залиште коментар першим!

Залиште відповідь