Максим Кріппа повідомив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 приносить прибутки

S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля – це не просто гра, а культурне явище, яке відзначає перемогу сили волі, креативності та стійкості українських розробників. Розробка другої частини серії почалася ще у 2010 році, але численні труднощі відклали реліз на довгі 14 років. У 2024 році, завдяки зусиллям нового власника GSC Game World Максима Кріппи, проєкт нарешті побачив світ, ставши одним із найгучніших релізів у світі відеоігор. 

S.T.A.L.K.E.R. 2 одразу привернула увагу міжнародної спільноти. Менше ніж за дві доби після релізу було продано понад мільйон копій гри. За словами власника S.T.A.L.K.E.R. 2 Максим Кріппа, цей успіх є прямим свідченням величезного попиту на продукт і любові гравців до культової серії. Twitch також став важливим показником популярності – за перші 10 днів листопада стріми гри набрали понад 20 мільйонів годин переглядів. 

Розробка гри відбувалася в умовах повномасштабної війни, що значно ускладнило процес. Максим Кріппа відзначив, що команді довелося працювати у складних умовах, часто без вихідних, щоб завершити гру. Частину співробітників перевели на релокейт, але це не зупинило процес створення гри. S.T.A.L.K.E.R. 2 став своєрідним символом витривалості та сили українців.

Попри складнощі, витрати на створення гри перевищили 30 мільйонів доларів, що значно більше, ніж бюджет першої частини. Проте, гра окупила себе вже в перші дні продажів і почала приносити прибутки, – повідомляє видання Invest News. Інвестор наголосив, що цей успіх є лише початком і компанія має плани на подальший розвиток франшизи. 

Окрім доповнень до гри та майбутніх релізів на PlayStation 5, GSC Game World веде переговори з Netflix щодо можливості створення серіалу за мотивами S.T.A.L.K.E.R. 2. Подібна ініціатива може зробити гру не тільки частиною ігрової культури, а й перетворити її на глобальний мультимедійний феномен, аналогічно до серіалу «Відьмак». 

Бізнесмен Максим Кріппа підкреслив, що гра є важливим етапом для української ігрової індустрії. Успішний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 підтвердив здатність українських студій створювати продукти світового рівня, навіть у найскладніших умовах. Це стало можливим завдяки команді, яка вклала максимум зусиль у цей проєкт. 

S.T.A.L.K.E.R. 2 не тільки відродив культову серію, але й відкрив нові горизонти для українських розробників, показавши, що якісний продукт може конкурувати з найкращими світовими тайтлами. Водночас гра стала важливим культурним продуктом, який прославляє Україну на світовій арені.

Новини Суми